شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
اخبار
1403/04/24
آبیاری فضای سبز با آب شرب/ شناسایی 20 فقره انشعاب غیرمجاز در زهک




مدیر امور آب و فاضلاب زهک گفت: 3 فقره انشعاب غیرمجاز جهت آبیاری فضای سبز، 12 فقره انشعاب فاقد کنتور جهت مصارف خانگی و 5 انشعاب غیرمجاز جهت ساخت ‌و‌ ساز ابنیه شناسایی و قطع شد‌.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ، "غلامحسین لکزائیان پور" بر تداوم شناسایی انشعابات غیرمجاز آب در سطح شهرستان زهک تاکید کرد و افزود:  شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز و فاقد کنتور علاوه بر اینکه منجر به کاهش هدر رفت ظاهری آب در سطح شهرستان می‌شود باعث رفع مشکلات افت فشار در شبکه و رسیدن آب به نقاط پائین دست شبکه نیز خواهد شد.

وی بیان کرد: 15 فقره انشعاب غیرمجاز توسط اکیپ اجراییات اعزامی از سوی استان و 5 فقره توسط امور آبفای زهک  در ماه جاری شناسایی و قطع شد.

وی، استفاده از انشعاب غیرمجاز را اجحاف در حق سایر مشترکین قانونمند دانست و گفت:  پرونده افراد خاطی به مراجع قضایی جهت انجام مراحل قانونی ارجاع شد و مطابق مفاد قانونی با افرادی که بصورت غیرمجاز اقدام به دستکاری و برداشت غیر مجاز آب از شبکه لوله‌کشی می‌کنند برخورد قضایی شدید صورت خواهد گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک، در خاتمه اظهار کرد: مردم و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا می توانند در شناسایی انشعابات غیر مجاز با واحد اجرائیات شرکت آب و فاضلاب همکاری نمایند.
 
 
 
 
 
 
پایان خبر 
یکشنبه / 24 تیر 1403
تعداد بازدید:
107
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal